.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع / روزنامه جمهوري اسلامي

* پزشك مهدي هاشمي از دادستاني خواست وي را براي آنژيوگرافي از اوين به بيمارستان منتقل كنند. به گزارش عصر ايران، دكتر ايرج ناظري متخصص قلب و عروق و پزشك مهدي هاشمي با حضور در زندان اوين و معاينه وي در محل بازداشتگاه در نامه‌اي رسمي به دادستاني خواستار انتقال فوري وي به بيمارستان جهت انجام آنژيوگرافي شد. يك منبع نزديك به مهدي هاشمي در گفت وگو با فارس اين خبر را تأييد كرد و با بيان اينكه دادستاني بايد زمان انتقال وي به بيمارستان را تاييد كند، احتمال دارد در روزهاي آينده اين كار صورت گيرد. وي همچنين گفت مهدي هاشمي علاوه بر مشكل قلبي، دچار مشكلات تنفسي نيز هست و شب‌ها در سلول خود احساس تنگي نفس مي‌كند و برخي اوقات نيمه‌هاي شب از مسئولان بازداشتگاه خواسته كه وي را براي هواخوري به محوطه باز منتقل كنند.

* وزير خارجه سابق رژيم صهيونيستي اعتراف كرد براي گرفتن اطلاعات مهم با برخي از شخصيت‌هاي عربي ارتباط جنسي داشته است. خانم تزيپي ليوني، وزير امور خارجه سابق رژيم صهيونيستي، در گفتگو با روزنامه تايمز انگليس اعتراف كرد: در زمان فعاليتش در سازمان اطلاعات و جاسوسي اسرائيل (موساد) براي تخليه اطلاعات برخي شخصيت‌هاي عربي با آن‌ها ارتباط جنسي داشته است. وي افزود: "من براي بدنام كردن برخي شخصيت‌هاي عربي و ايجاد پرونده رسوايي برايشان با آن‌ها ارتباط جنسي داشته‌ام تا اطلاعات مهم و امتيازهاي سياسي از آنها بگيرم."

* سيد محمود عليزاده طباطبايي از محاكمه يك كارشناس ارشد سياسي در وزارت كشور به اتهام القاي تقلب در انتخابات 88 خبر داد. اين وكيل دادگستري در گفت و گو با خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در مورد اين متهم اضافه كرد كه وي با هويت "صبوري"، به دليل نامه‌اي كه به مسئولان نوشته بود و احساس نگراني خود را در اين نامه بيان كرده بود، متهم به فعاليت تبليغي عليه نظام شده كه به همين دليل به يك سال حبس محكوم شده است. وي همچنين از محكوميت گودرزي - فعال سياسي - به 8 سال حبس و تاييد اين حكم در دادگاه تجديدنظر خبر داد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.441 seconds.